تزریقات در منزل نارمک

بدون تردید هر انسانی در طول زندگی خود نیاز به انجام تزریق برای درمان بیماری دارد. امروزه علاوه بر مراکز درمانی نظیر بیمارستان و درمانگاه‌ها امکان انجام انواع تزریقات در منزل نیز وجود دارد. در صورتی که به دلیل ترافیک سنگین شهر تهران، آلودگی مراکز درمانی و جلوگیری از هدر رفت زمان نیاز به خدمات تزریقات در منزل نارمک را دارید؛ با ما در ادامه این مطلب همراه باشید. در اینجا قصد داریم به بررسی خدمات تزریقات در منزل نارمک مثل انواع تزریقات در منزل، هزینه تزریقات در منزل و … بپردازیم.

تزریقات در منزل نارمک

چه کسانی باید از تزریقات در منزل نارمک استفاده کنند؟

در شهر تهران به علت وجود ترافیک زیاد مدت زمان رفت و آمد به نقاط مختلف شهر بسیار وقت گیر و طولانی است به همین دلیل بهتر است شهروندان عزیز انجام تزریقات و تزریق سرم را حتی‌الامکان در منزل انجام دهند تا مجبور نباشند برای رفتن به مراکز درمانی و بیمارستان ها مسافت طولانی و مدت زمان زیادی را صرف کنند.

دریافت خدمات تزریقات در منزل برای سالمندان، معلولان، کودکان و افرادی که به بیماری سختی مبتلا هستند مناسب می باشد. شما برای انجام تزریقات در منزل نیازی نیست مسافت طولانی را طی کنند. همین حالا با ما تماس بگیرید؛ پرستاران مجرب آسامهر در کمتر از یک ساعت در محل مورد تقاضای شما حاضر خواهند شد.

تزریقات در منزل نارمک

هزینه تزریقات در منزل نارمک

هزینه تزریقات در منزل نارمک برای تزریق انواع داروها و سرم متفاوت می باشد. در مرکز خدمات پرستاری آسامهر کلیه هزینه های دریافتی برای ارائه خدمات درمانی مختلف مطابق با قیمت هایی است که از سوی وزارت بهداشت اعلام شده است. مجموعه ما با دریافت هزینه کم و ارائه خدمات با کیفیت توانسته است در مدت زمان کوتاهی رضایت متقاضیان عزیز را جلب کند. تعرفه‌های تزریقات در منزل را در زیر مشاهده می کنید:

قیمت تزریقات در منزل

  • در صورتی که درخواست چندین خدمت هم‌زمان داشته باشید، روی خدمات بعدی تا ۲۰% تخفیف دریافت می کنید.
  • باید توجه داشته باشید هزینه دارو و تجهیزات جدا از هزینه تزریق پرستار است.
  • در صورتی که درخواست شبانه دارید به مبلغ بالا ۲۰% اضافه می شود.
  • برای دریافت جزئیات دقیق قیمت با کارشناسان ما تماس بگیرید. کارشناسان ما ۲۴ ساعته آماده خدمت رسانی به شما هستند.

انواع تزریقات در منزل

از انواع تزریقات در منزل می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. تزریق وریدی

اگر بیمار به هر دلیلی نمی تواند مایعات را از طریق دهان بنوشد باید انجام تزریقات به صورت وریدی انجام شود. تزریق وریدی باید توسط فردی انجام شود که بتواند وریدی قابل لمس را برای انجام تزریق انتخاب نماید.

این نوع تزریق شبیه به تزریق سرم می باشد و به کمک این روش دارو به شکل مستقیم به رگ تزریق می گردد.

  1. تزریق زیر جلدی

در تزریق زیر جلدی دارو باید در لایه چربی بین عضله و پوست تزریق گردد.

  1. تزریق عضلانی

تزریق عضلانی از دیگر روش های انواع تزریقات در منزل است. در این روش دارو به شکل مستقیم در قسمت داخلی عضله تزریق می شود. به کمک این روش جذب دارو سریع تر خواهد بود.

تزریقات در منزل نارمک

  1. تزریق داخل جلدی

از این روش تزریق برای انجام تست های آلرژیک، انجام واکسیناسیون و… استفاده می شود.

  1. تزریق داخل مفصلی

تزریق داخلی مفصلی باید توسط فردی ماهر انجام شود. از تزریق داخل مفصلی برای درمان مفاصل آسیب دیده استفاده می گردد. به کمک تزریق داخلی مفصلی می توان بیماری های مختلف نظیر التهاب، آرتروز و… را درمان کرد.

  1. تزریق داخل صفاتی

این تزریق برای بیماران سرطانی که درگیر شیمی درمانی هستند قابل استفاده است.

تزریق سرم در منزل نارمک

از طریق سرم تراپی می‌توان مایع سرم  را وارد رگ‌ها کرد. تزریق سرم در منزل توسط خدمات پرستاری مختلف ارائه داده می شود. در صورتی که شما تمایل دارید سرم تراپی را به صورت تخصصی دریافت کنید می توانید برای ثبت سفارش تزریق سرم در منزل همین حالا با ما تماس بگیرید.

تزریق سرم در منزل نارمک دارای مزایای زیر است:

  1. رعایت کلیه نکات بهداشتی و ایمنی
  2. استفاده از تجهیزات تخصصی استریل
  3. توجه به راحتی و آسایش بیمار
  4. صرفه جویی در هزینه ها
  5. صرفه جویی در زمان
  6. رگ گیری مناسب

تزریقات در منزل نارمک

مزایای انجام تزریقات در منزل

از مهم ترین مزایای انواع تزریقات در منزل می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • یکی از مهم ترین مزیت های انجام تزریقات در منزل نارمک صرفه جویی در انرژی و زمان می باشد.
  • با دریافت خدمات مربوط به انواع تزریقات در منزل بیمار می تواند آرامش خود را حفظ نماید و احساس راحتی بیشتری داشته باشد.
  • سالمندان و کودکان در برخی از موارد نیاز به تزریق منظم آمپول و واکسن دارند و این امر چالش برانگیز است. در نتیجه بهتر است برای آرامش آنها از خدمات تزریق در منزل استفاده کنید.
  •  پرستارانی که جهت انجام تزریق به محل اعزام می شوند تجربه کار در بخش‌های ویژه بیمارستانی را دارند و به صورت تخصصی تزریقات در منزل را انجام می‌دهد.
  • با دریافت خدمات مربوط به انجام تزریقات در منزل بیمار می تواند به صورت مرتب تزریقات خود را انجام دهد و در سریع ترین زمان ممکن به بهبودی کامل برسد.

انجام انواع تزریقات در منزل نارمک توسط پرستار بیمار با تجربه انجام می شود. در صورتی که شما تزریق خود را دست هر فردی نمی سپارید می توانید از بهترین مراکز خدمات پرستاری تقاضای انجام تزریق نمایید.

تزریقات در منزل نارمک

چرا تزریقات در منزل با آسامهر؟

مرکز خدمات پرستار در منزل آسامهر یکی از معتبرترین مجموعه‌هایی است که خدمات مختلف درمانی را به بیماران ارائه می دهد. کلیه خدمات درمانی در این مجموعه توسط پزشکان و پرستاران مجرب و متخصص انجام می‌شود.

مجموعه ما برای ارائه خدمات خود به بیماران دارای مجوز رسمی از وزارت بهداشت و درمان می باشد. آسامهر خدمات درمانی خود را به صورت 24 ساعته به بیماران ارائه می دهد. شما می توانید از مرکز آسامهر خدمات با کیفیت بسیار بالا و هزینه کمتری را دریافت کنید.

ساکنین استان تهران می توانند کلیه خدمات درمانی نظیر تزریقات در منزل، ویزیت در منزل و… را از مجموعه ما دریافت کنند. در صورت تمایل می توانید هم اکنون برای دریافت تزریقات در منزل نارمک سفارش خود را در مجموعه ما ثبت کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایکان همین حالا با ما تماس بگیرید.

تزریقات در منزل نارمک

سخن پایانی

برای اثربخشی دارو تزریقات در خانه باید به درستی انجام گردد. اگر تزریق سرم یا دارو توسط افراد بی تجربه انجام گردد، ممکن است تزریق عوارض زیادی برای بیمار داشته باشد. در نتیجه بهتر است شما برای دریافت تزریقات با کیفیت بالا به مراکز خدمات پرستاری معتبر مراجعه کنید.

در مرکز خدمات پرستاری آسامهر انواع تزریقات در منزل توسط افراد متخصص و آموزش دیده انجام می‌شود. جهت دریافت مشاوره رایگان و ثبت درخواست همین حالا با ما تماس بگیرید. پس از ثبت درخواست پرستار متخصص کمتر از 1 ساعت در محل مورد تقاضای شما تزریقات را با رعایت اصول بهداشتی و علمی انجام می دهد.

دسترسی سریع