تزریقات در منزل تهرانپارس

اگر شما ساکن تهرانپارس هستید و به هر دلیلی مثل کهولت سن، نانوانی در حرکت یا حتی برای جلوگیری از هدر رفت وقت نمی خواهید برای انجام تزریقات از منزل خارج شوید، می توانید از خدمت تزریقات در منزل تهرانپارس استفاده کنید و تزریقات را در آسایش خانه به دست پرستاران مختصص و دارای صلاحیت حرفه‌ای ما تجربه کنید.

تزریقات در منزل تهرانپارس

در این مقاله به ارائه مطالبی درباره تزریقات در منزل شبانه‌روزی در تهرانپارس و انواع این خدمات خواهیم پرداخت و قیمت آن را نیز بررسی خواهیم کرد. پس اگر شما هم به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه هستید با ما همراه باشید.

تزریقات در منزل تهرانپارس مناسب چه کسانی است؟

این نوع از خدمات در حالت معمول به بیماران مزمن، مانند دیابتی‌ها، بیماران قلبی و ریوی، بیماران تازه ترخیص شده، بیماران مسن، بیماران پس از عمل‌های جراحی و…. ارائه می‌گردد. گروه‌های بسیار حساسی که در صورت انجام تزریقات به شکل مناسب و ناصحیح دچار آسیب‌های فراوانی خواهند شد.

تزریقات در منزل تهرانپارس

با استفاده از خدمات تزریقات در منزل تهرانپارس دیگر نیازی به حضور در مراکز درمانی و بیمارستانی و انجام تزریقات در محیط‌های پرخطر نخواهید داشت. به همین دلیل در حال حاضر میزان استفاده از این نوع خدمات با افزایش قابل توجهی روبرو شده و بسیاری از خانواده‌ها ترجیح می‌دهند انواع تزریقات در منزل را انجام دهند.

قیمت تزریقات در منزل تهرانپارس

افرادی که قصد دارند از خدمات مختلف استفاده کنند به نکات زیادی توجه نشان می‌دهند و یکی از مهم‌ترین این نکات قیمت و یا هزینه‌ای است که باید برای دریافت خدمات مورد نظر خود پرداخت نمایند. تزریقات در منزل تهرانپارس نیز از این قاعده مستثنی نبوده و بسیاری از متقاضیان می‌خواهند قیمت دریافت این خدمات را بدانند.

لازم است بدانید که قیمت تزریقات در منزل تهرانپارس یک نرخ ثابت نبوده و تحت تاثیر چند عامل دچار تغییر و تبدیلاتی می‌شود. یکی از مهمترین عوامل اثرگذار بر قیمت انواع تزریقات در منزل در تهرانپارس نوع تزریق مد نظر شماست.

از سوی دیگر تعداد دفعات مراجعه متخصص به منزل شما و شب یا روز بودن نیز در این زمینه اثرگذار است. عامل دیگر مؤثر بر هزینه این خدمات وضعیت جسمانی و شرایط بیمار است. نوع دارو نیز قیمت تزریق را تغییر می‌دهد. با این حال سعی اصلی این مجموعه بر این بوده که قیمت تزریقات در منزل تهرانپارس کاملاً مقرون به صرفه و مناسب باشد تا رضایت خاطر شما جلب گردد. تعرفه‌های تزریقات در منزل را در زیر مشاهده می کنید:

قیمت تزریقات در منزل

  • در صورتی که درخواست چندین خدمت هم‌زمان داشته باشید، روی خدمات بعدی تا ۲۰% تخفیف دریافت می کنید.
  • باید توجه داشته باشید هزینه دارو و تجهیزات جدا از هزینه تزریق پرستار است.
  • در صورتی که درخواست شبانه دارید به مبلغ بالا ۲۰% اضافه می شود.
  • برای دریافت جزئیات دقیق قیمت با کارشناسان ما تماس بگیرید. کارشناسان ما ۲۴ ساعته آماده خدمت رسانی به شما هستند.

انواع تزریقات در منزل شبانه‌روزی

همان‌طور که می‌دانید تزریقات از طیفی گسترده برخوردار شده‌اند. برخی از انواع این خدمات را باید تنها در مراکز درمانی دریافت کنید. اما برای بعضی نیز نیازی به حضور در این مراکز ندارید.

از جمله انواع تزریقات در منزل می‌توان به تزریقات داخل جلدی و زیر جلدی اشاره کرد و یا تزریقات وریدی، عضلانی، تزریقات داخل صفاقی و تزریقات مفصلی را نام برد که هر یک در مواقع خاصی مورد استفاده قرار گرفته و حساسیت‌های مربوط به خود را دارند.

تزریقات داخل جلدی

برای نمونه شما می‌توانید درخواست تزریقات داخل جلدی را داشته باشید که از آن برای تزریق مقدار کمی از دارو به داخل لایه‌های پوستی استفاده می‌کنند تا حساسیت دارویی را تشخیص داده و آن را تست کنند.

تزریقات زیر جلدی

در حالی که از روش تزریقات زیر جلدی در مواقعی استفاده می‌شود که بخواهند دارو به آهستگی جذب بدن شود. برای این تزریق از سطوح قدامی و طرفی ران، بخش‌های تحتانی دیواره شکم و بافت چربی، پایین و پشت و خلف بازوها استفاده می‌کنند.

تزریقات در منزل تهرانپارس

تزریقات وریدی

تزریقات در منزل تهرانپارس شامل انواع تزریقات وریدی نیز است. این نوع تزریقات در شرایطی انجام می‌شود که بیمار نمی‌تواند مایعات را از سمت دهان خود دریافت نماید. در تزریقات در منزل عضلانی، داروی مورد نیاز در عضله و زیر بافت جلدی تزریق خواهد شد. این فرایند باید با دقت کافی انجام گرفته و محل آن با سن بیمار و شرایط جسمانی وی متناسب باشد.

تزریقات داخل صفاقی

بیماران مبتلا به سرطان و تحت شیمی‌ درمانی در حالت معمول به تزریقات داخل صفاقی نیاز دارند و اگر مفصل شما آسیب دیده است باید درخواست خدمات تزریقات در منزل داخل مفصلی را ارائه دهید. در حالت معمول از این روش برای درمان بیماری‌هایی مانند آرتروز و التهاب استفاده می‌کنند.

عوارض تزریقات نادرست در منزل چیست؟

هر کدام از این روش‌های تزریق باید با توجه به نکات خاص خود انجام گیرد و یا محل تزریق و شرایط بیمار به درستی در نظر گرفته شود. پس بهتر است خدمات انواع تزریقات در منزل را به دست افراد غیرحرفه‌ای نسپارید.

چراکه همان‌طور که می‌دانید تزریق ناصحیح توسط افراد بی‌تجربه و بدون تخصص کافی می‌تواند چند عارضه را به همراه داشته باشد. برخی از این آسیب‌ها جزئی بوده اما بعضی مشکلاتی جدی را برای شما به وجود خواهند آورد.

تزریقات در منزل تهرانپارس

از جمله عوارض خفیف تزریق ناصحیح آمپول و یا سرم می‌توان به تورم، درد و کبودی در ناحیه تزریق اشاره کرد. با این حال ممکن است در این شرایط با عوارض دیگری مانند آسیب رسانی به رگ‌ها و یا عضلات و… مواجه شوید و یا محل تزریق دچار خونریزی شده و یا حتی عفونت کند.

حتی اگر این عوارض خفیف هم باشند باز هم برای مدت زمانی روح و روان شما را آزرده خواهند کرد. پس بهتر است از همین ابتدای کار این خدمات را از افراد خبره درخواست کنید. تمامی پرستاران مرکز خدمات پرستاری آسامهر دارای سابقه کار در بخش‌های ویژه بیمارستانی هستند و تخصصی تزریقات در منزل را انجام می دهند. همین حالا تماس بگیرد تا پرستار شما در کمتر یک ساعت در محل مورد تقاضای شما حاضر شود.

تزریق آمپول در منزل

تزریق آمپول در منزل می‌تواند شامل تزریق آمپول تقویتی، پنی سیلین و آنتی بیوتیک، آمپول‌های بیماری‌های خاص و…. باشد. در حقیقت و از میان انواع تزریقات در منزل این خدمات رواج بسیار زیادی دارند. چراکه در هر صورت افراد مختلف به آن نیاز پیدا خواهند کرد.

این نوع تزریقات در منزل شبانه‌روزی انجام می‌شود. یعنی فرقی نمی‌کند چه ساعتی از شبانه روز باشد یا چه روزی در هفته باشد، در هر صورت می‌توانید با ما تماس بگیرید و خدمات مد نظر خود را در سریع‌ترین زمان ممکن دریافت نمایید.

تزریقات در منزل تهرانپارس

این نوع خدمات توسط پرستار بیمار در منزل آقا و خانم انجام خواهند شد. پس در این زمینه نیز دغدغه‌ای نخواهید داشت. چراکه می‌توانید در هنگام تماس درخواست پرستار خانم و یا آقا را برای تزریق آمپول در منزل داشته باشید.

تزریقات سرم در منزل

بسیاری از افراد بنا به دلایل مختلف به تزریقات سرم در منزل نیاز پیدا می‌کنند تا این دارو را در محیط آرامش بخش خانه دریافت نمایند. پرستاران خبره این مجموعه خدمات تزریق سرم در منزل را با کمک آنژیوکت انجام می‌دهند. این افراد در این حوزه صاحب تخصص و تجربه کافی هستند و آموزش‌های لازم را دریافت نموده‌اند.

تزریقات در منزل تهرانپارس

پس با هیچ گونه مشکلی در حین وصل کردن سرم و پس از آن مواجه نخواهید شد. بنابراین حتی اگر فرزند دلبندتان نیاز به تزریق سرم در منزل دارد می‌توانید با خیالی آسوده از  این مجموعه کمک بگیرید.

چرا تزریقات در منزل با آسامهر!

مرکز پرستار در منزل آسامهر با بهره‌گیری نیروی های مجرب و دارای صلاحیت حرفه ای آماده خدمت رسانی به شما عزیزان در تمامی مناطق تهران از جمله تهرانپارس هستند. کافیست همین حالا با ما تماس بگیرید پرستاران متخصص ما در کمتر از یک ساعت در محل مورد تقاضای شما حاضر خواهند شد.

دسترسی سریع